Društveni pohodi

DRUŠTVENI POHODI

Vsak drugi torek gremo na naš trradicionalni društveni pohod.

Več o pohodih TUKAJ.

Album fotografij

Info Vodja pohoda::  – Klobučar Ljubica 031 366 939 ali ljubicaklobucar9@gmail.com

Pohod na Razgledne stene

Lepo jesensko vabi v naravo. Tudi mi malo starejši smo se odpravili do Črmošnjic in pot nadaljevali peš ob Divjem potoku, ki izvira v Srednji vasi. Večina njegovega toka teče skozi gozd. Njegova struga je polna slapov in brzic.
Pot smo nadaljevali po gozdni poti do ostankov Kočevarke vsi Ašalice do Razglednih sten. Imeli smo čudovit pogled na Gače, Črmošnjiško dolino in oddaljene vasi.
Povratek v dolino smo zaključili ob kavi i prijetne klepetu.
Nasvidenje drugi torek v decembru na meddruštvenem pohodu na Hribu pri Verdunu.

Pozdrav iz Plešivice, 11. 10. 2022

album fotografij

Po mesecu dni smo se ponovno zbrali. Kljub vsem dogodkom, ki se odvijajo v teh dneh se je nas zbralo zadovoljivo število. Z avtomobili se odpeljemo do Gač, od tam pa pot nadaljujemo peš do Mirne gore. Ob prijetni hoji in klepetu prispemo do cilja. Prijazna Joži nas postreže s kavo in slastnimi palačinkami. Ura hitro teče in že se odpravimo nazaj. Ob vračanju naberemo zdravilna zelišča in gobe. Z željo da se ponovno srečamo, ko se v naslednjem mesecu odpravimo na Plešivico, vam želim lep dan.

13. 9. 2022

Do izvira Krupe

Na parkirišču pri cerkvi svetega Duha v Semiču so nas pričakali naši in semiški kolesarji. Po krajšem pogovoru in slikanju  smo se odpravili na pot. Šli smo po gozdni poti do cerkve sv. Trojice, ki ima značilno osmero kotno obliko in dve kupole pokrite s skodlami. Po krajšem postanku smo pot nadaljevali proti  izviru Krupe. Krupa izvira pod veliko skalo in je že pri izviru zelo vodnata. Blizu se nahaja dolg jez žage preko katerega se reka slikovito preliva. Sprehodili smo se čez viseči most in ob njeni strugi pot nadaljevali do Judovske hiše in nahajališča sladkovodne školjke, ki je edino znano najdišče.
Ob vračanju smo se ustavili na turistični kmetiji Cerjanec in se okrepčali s kavo in pijačo.
9. 8. 2022

Pogorelec, 12. 7. 2022

Gorjanci, 14. 6. 2022
več fotografij Facebook Markovič Dragica

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja